جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 12856 |
تاریخ انتشار : ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۰ | ارسال توسط :
36 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان

در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان برنامه‌های متنوعی در زمینه تفریح و نشاط و سرگرمی و مهارت آموزی تدارک دیده شده است که شهروندان می‌توانند با مراجعه به فرهنگسراها و مراکز ورزشی و تفریحی یا شهرداری‌ منطقه خود از برنامه‌های ارائه شده مطلع شوند.

ره آورد اخبار: معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان برنامه‌های متنوعی در زمینه تفریح و نشاط و سرگرمی و مهارت آموزی تدارک دیده شده است که شهروندان می‌توانند با مراجعه به فرهنگسراها و مراکز ورزشی و تفریحی یا شهرداری‌ منطقه خود از برنامه‌های ارائه شده مطلع شوند.
کمال حیدری در خصوص برنامه‌های این سازمان برای پوشش اوقات فراغت شهروندان اصفهانی اظهار کرد: اوقات فراغت بهترین زمان برای یادگیری و مهارت آموزی و رقم زدن آینده‌ای بالنده برای کودکان و نوجوانان است.
وی افزود: اگر از اوقات فراغت به خوبی استفاده شود آینده‌ای خوب برای فرزندان ما رقم می‌خورد که نتیجه آن جوشش استعدادها در حوزه‌های مختلف هنری و ورزشی و… است که می‌توانند برای خانواده و شهر خود افتخارآفرین باشند.
معاون فرهنگی شهرداری اصفهان تصریح کرد: طی همکاری با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان برای نخستین بار برنامه‌های حرفه‌آموزی در فرهنگسراها راه‌اندازی شده و شهروندان می‌توانند در این کلاس‌های آموزشی شرکت کنند.
حیدری بیان کرد: طی تفاهم نامه با اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، بنا داریم که در کل محلات و مناطق شهر، مدارس برای انجام فعالیت‌های ورزشی و تفریحی مورد استفاده قرار گیرند. به این ترتیب شهروندان در محلات می‌توانند از ظرفیت مدارس برای حضور در فعالیت‌های ورزشی بهره ببرند و امیدواریم این تصمیم فرصتی برای توسعه ورزش اصفهان باشد.
وی خاطرنشان کرد: خواهش ما از والدین این است که به دنبال تحمیل سلایق خود به فرزندان نباشند و اجازه دهند تفریح و ورزش و حرفه موردنظر را خودشان انتخاب کنند. تنوع در برنامه‌های ارائه شده توسط شهرداری اصفهان بالاست و بنا به علایق و توانمندی می‌توانند در هر یک از این برنامه‌ها شرکت کنند. انتهای پیام/

منبع خبر «» است و پایگاه خبری ره آورد اخبار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 12856 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره    پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ره آورد اخبار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری ره آورد اخبار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید