جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 13075 |
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ | ارسال توسط :
27 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در مسیر حرکت عمومی زائرین برای سفر اربعین شهرستان‌هایی که در مسیر این سفر قرار دارند نظیر شهرستان‌های بوئین و میان‌دشت، فریدون‌شهر و نجف‌آباد موکب‌هایی خواهند داشت و آموزش و پرورش مدارسی که در مسیر است را برای همراهی سوگواران اربعین حسینی اختصاص داده است.

ره آورد اخبار: مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل در خصوص تمهیدات آموزش و پرورش جهت اربعین حسینی اظهار داشت: در مسیر حرکت عمومی زائرین برای سفر اربعین شهرستان‌هایی که در مسیر این سفر قرار دارند نظیر شهرستان‌های بوئین و میان‌دشت، فریدون‌شهر و نجف‌آباد موکب‌هایی خواهند داشت و آموزش و پرورش مدارسی که در مسیر است را برای همراهی سوگواران اربعین حسینی اختصاص دادهلصف است.

 

وی با اشاره به پیاده‌روی نمادین، ادامه داد: امسال هم مانند گذشته برنامه پیاده‌روی نمادین را خواهیم داشت که در شهر اصفهان در مسیر گلستان شهدا برگزار خواهد شد؛ موکب در این مسیر خواهیم داشت و در این امر هم اداره کل آموزش و پرورش و هم مدارس دولتی و غیردولتی مشارکت خواهند کرد و مدارسی که در مسیر هستند هم برای پذیرایی باز خواهند شد تا از سوگواران حسینی پذیرایی کنند.

نم نبات با بیان این نکته که استان اصفهان به‌عنوان استان معین استان خوزستان انتخاب شده است، عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه تعداد زائرین اربعین بسیار بالا است و استان خوزستان برای اسکان و تجهیزات جهت‌پذیرش با محدودیت مواجه خواهد شد استان اصفهان به کمک ستاد اسکان استان خوزستان می‌رود تا پذیرش و همراهی زائرین به نحوی مطلوب انجام شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، ابراز داشت: پویش خبرنگار اربعین را طراحی کردیم تا دانش‌آموزانی که به زیارت اربعین می‌روند به‌نوعی تحت عنوان خبرنگار دانش‌آموز ما عمل کنند و اخبار را برای ما ارسال می‌کنند تا در بسترهای موجود منتشر شوند.

 

وی با بیان اینکه، مقرر شده است تا همه کانون‌های فرهنگی و تربیتی نیز موکب‌هایی را در ایام اربعین برپا کنند، خاطرنشان کرد: پویش عکس اربعین را هم برای زائرین در نظر گرفته ایم و پویش دل‌نوشته‌ها برای افرادی که در پیاده‌روی اربعین حضور ندارند اجرا خواهد شد تا دل‌نوشته‌های خود در خصوص اربعین را منتشر کنند.

 

انتهای پیام/

منبع خبر «» است و پایگاه خبری ره آورد اخبار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13075 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره    پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ره آورد اخبار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری ره آورد اخبار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید