جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 13093 |
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۴۶ | ارسال توسط :
44 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان

شهریه مدارس غیر دولتی و پوشاک مدارس زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اصفهان قرار گرفته است.

ره آورد اخبار: در راستای طرح تشدید نظارت بر شهریه مدارس غیر دولتی و الزام غیر قانونی در مطالبه وجه در مدارس دولتی سومین جلسه تبادل نظر و هماهنگی بیشتر در اجرای طرح گشت های نظارتی و بازرسی فی مابین تعزیرات حکومتی و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در تاریخ با حضور مدیران کل ۲ دستگاه به میزبانی آموزش و پرورش برگزار شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی اظهار داشت: تقاضاهای مکرر مردمی در خصوص برخورد با افزایش غیر قانونی شهریه مدارس در ابتدای سال جاری شروع و دستورات لازم در خصوص پیگیری این نارضایتی انجام و به فعال نمودن گشت های سیار تعزیرات حکومتی و رصد میدانی در این خصوص منجر شد.
همچنین با توجه به حجم تخلفات برخی تولید کنندگان پوشاک مدارس در طی سنوات گذشته در پیشگیری از بروز اینگونه موارد تخلف، جلسات متعدد بین دستگاهی با حضور رئیس گشت های سیار تعزیرات حکومتی و کارشناسان آموزش و پرورش برگزار شده است.

تشکیل ۳ فقره پرونده برای مدارس متخلف

علی اکبر مختاری عنوان کرد : اطلاع رسانی به موقع و حضور گشت های تعزیرات در نظارت بر روند پیش ثبت نام ها از بروز تخلفات گرانفروشی جلوگیری بعمل آورده و تاکنون در این خصوص تعداد ۳ فقره پرونده برای مدارس تشکیل شده که در حال رسیدگی و در نهایت صدور رای در شعب تعزیرات حکومتی می باشد.
وی در خاتمه اضافه کرد : اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به عنوان مرجع نظارت بر روند فعالیت مدارس دولتی و غیر دولتی اقداماتی از ابتدای سال در موضوعات مطرح شده انجام داده ، ولی با توجه به گزارشات مردمی رسیده به تعزیرات ، انتظارات بر تشدید نظارت ها می باشد و گشت های سیار تعزیرات حکومتی در سراسر استان اصفهان آمادگی لازم در همراهی در نظارتها با دستگاه های متولی امر بازرسی را داشته و در این جلسه مقرر شد، آموزش و پرورش نسخه ای از کلیه قراردادهای منعقده بین روسای و انجمن های اولیاء مدارس با تولید کنندگان پوشاک فرم مدرسه را به ادارات تعزیرات حکومتی در سراسر استان ارسال نمایند تا در صورت کشف تخلف شعب تعزیرات حکومتی بدون اغماض با اشد مجازات های مقرر شده با متخلفین احتمالی برخورد بازدارنده نمایند. انتهای پیام/

منبع خبر «» است و پایگاه خبری ره آورد اخبار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13093 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره    پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ره آورد اخبار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری ره آورد اخبار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید