پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 13143 |
تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۴:۱۴ | ارسال توسط :
52 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان

سال ۱۴۰۱ حدود ۶۰ هزار خانواده در اصفهان با سرویس مدارس در ارتباط بودند، و امسال تمامی دانش‌آموزان می‌توانند از ششم شهریورماه با مراجعه به آدرس http://ssm.esftaxirani.ir/  در سامانه «سفیر مهر» ثبت‌نام کنند.

ره آورد اخبار: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: سامانه «سفیر مهر» به عنوان سامانه ای هوشمند برای ساماندهی روند فعالیت سرویس‌های مدارس فعالیت می‌کند که شهرهایی همچون شیراز و مشهد از این سیستم هوشمند استفاده می‌کنند و در اصفهان نیز راه اندازی آن توسط یک شرکت معتبر انجام شده است.

حسین حق‌شناس در جلسه مشترک کارگروه ماده ۱۸ و شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی با اعلام این خبر گفت: در حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، شبکه خطوط اتوبوسرانی با حدود ۵۰۰ هزار نفر، مترو با حدود ۱۲۰ هزار نفر و شبکه معابر با حدود روزانه ۲میلیون نفر فعالیت می‌کنند.

او با اعلام اینکه در سال گذشته حدود ۶۰ هزار خانواده در اصفهان با سرویس مدارس در ارتباط بودند، افزود: سال گذشته به‌رغم تلاش دستگاه‌های مرتبط، مشکلاتی از جمله عدم شفافیت مسیر و نرخ وجود داشت که توانستیم به منظور حل آنها اقدام کنیم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان از موارد مورد توجه این معاونت را هوشمندسازی دانست و گفت: تصویب نرخ کرایه سرویس مدارس زمان و انرژی زیادی لازم داشت، زیرا نهادهای بالادستی حاضر به پذیرش این موضوع نبودند که نرخ سرویس بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته در حالی که نرخ اتوبوس و تاکسی حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

او به سامانه «سفیر مهر» به عنوان سامانه ای هوشمند برای ساماندهی روند فعالیت سرویس‌های مدارس اشاره کرد و گفت: شهرهایی همچون شیراز و مشهد از این سیستم هوشمند استفاده می‌کنند و در اصفهان نیز راه اندازی آن توسط یک شرکت معتبر انجام شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: امسال موضوع سامانه سرویس مدارس با عنوان «سفیر مهر» در دستور کار قرار گرفت و از اواخر فروردین ماه این موضوع مطرح شده و پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با حضور نهادهای مختلف همچون معاونت حمل‌ونقل و مدیریت پژوهش و سازمان فاوا در نهایت یک شرکت برای اجرای این طرح انتخاب شد.

محمد پرورش افزود: تمامی دانش‌آموزان می‌توانند از ششم شهریورماه با مراجعه به آدرس http://ssm.esftaxirani.ir/  در سامانه «سفیر مهر» ثبت‌نام کنند. پایان پیام/

منبع خبر «» است و پایگاه خبری ره آورد اخبار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13143 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره    پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ره آورد اخبار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری ره آورد اخبار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید