دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
کد خبر: 13818 |
تاریخ انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۴۴ | ارسال توسط :
14 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای محاسبه و بازنگری امور است بیان کرد: در این ایام با شهدا عهد می‌بندیم که در خدمت به مردم کوتاهی و بی‌حوصلگی نکنیم و از برخوردهای بوروکراسی اداری پرهیز کنیم.

ره آورد اخبار: محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، بزرگداشت سید الشهدای خدمت آیت الله رئیسی و یادواره هزار شهید کارمند استان اصفهان که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: دری از درهای بهشت در تخت فولاد اصفهان است و ما مردم اصفهان از این ذخیره که یک منبع الهی است، بهره‌مند هستیم.
وی ضمن بیان اینکه شهیدان جلوه‌های عینی و الگوهای معاصر عشق و ایمان هستند، ادامه داد: شهدای والامقام در زمان خود درک صحیحی از خدمت و شرایط موجود داشتند و همین درک منجر شد که در سنین نوجوانی و جوانی جان ارزشمند خود را برای دفاع از اسلام و کشور در طبق اخلاص قرار دهند.
رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای بازنگری امور است، بیان کرد: شهدای خدمت فرصت کوتاهی برای خدمت به مردم داشتند اما جاودانه شدند و ما همه ساله با برگزاری هفته دولت سعی در مرور الگو و منش شهیدان والامقام داریم.
اسلامی ضمن تأکید بر رسیدن به اخلاص در امور، افزود: وقتی انسان ایمان به خداوند متعال داشته باشد و علم و عمل خود را با منش الهی همراه کند به جایگاه فرد صالح خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: مهمترین صفت شهید والامقام رئیسی، اخلاص او بود که با خلوص و پشتکار خدمتگزاری بی منت را ارزانی داشت.
رییس سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: در این ایام با شهدا عهد می‌بندیم که در خدمت به مردم کوتاهی و بی‌حوصلگی نکنیم و از برخوردهای بوروکراسی اداری پرهیز کنیم.
اسلامی با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین، گفت: ظلم مسلّم رژیم صهیونسیتی علیه مردم مظلوم غزه بر همگان روشن است اما برخی کشورها با بی شرمی از اقدامات این رژیم منحوس حمایت می‌کنند.
رییس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: دشمنی آنها با ایران اسلامی به خاطر بمب اتم و حقوق بشر نیست بلکه دلایل تحریم مردم ما نقاط قوت انقلاب است و این در شرایطی است که وجهه واقعی این کشورها برای مردم جهان آشکار شده است.
وی اضافه کرد: امروز مردم جهان حق را درک کرده‌اند و این ارزشمند است که در برابر ظلم ایستادگی می‌کنند.
اسلامی در پایان همه خدمتگزاران دولت را به کار خالصانه و بی منت دعوت کرد و گفت: در جمهوری اسلامی، پذیرفتن مسئولیت خود نوعی موهبت الهی برای خدمت به مردم است.
منبع خبر «» است و پایگاه خبری ره آورد اخبار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13818 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره    پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ره آورد اخبار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری ره آورد اخبار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید