سه شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-22
کد خبر: 13926 |
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱ | ارسال توسط :
8 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان

وزیر کشور گفت: مردم‌داری، توانمندی و کارآمدی مهمترین شاخصه انتخاب استانداران است و اصفهان برای اصفهان نیست بلکه برای همه ایران است و قول خواهیم داد در دولت چهاردهم پیگیر موضوع آب اصفهان باشیم.

ره آورد اخبار: اسکندر مومنی، وزیر کشور در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان اظهار کرد: رئیس جمهور محترم دولت چهاردهم بر این باور هستند که با یک تفکر و گروه نمی‌توان کشور را اداره کرد.
وی ادامه داد: ایران برای همه است و همگان بایستی دست به دست هم دهند تا با وفاق ملی کشور خود را بسازیم.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: دشمنان در کمین هستند و بدون وفاق ملی بر مشکلات فائق نخواهیم آمد.
مومنی ادامه داد: همه استانداران براساس شاخص‌هایی عمومی تعیین می‌شوند و پس از آن مهمترین شاخصه‌ها پس از انتخاب استانداران مردم‌داری، توانمندی و کارآمدی است.
وی ادامه داد: در انتخاب استانداران نگاه نخست ما به گرایش‌های سیاسی نیست بلکه رفع مشکلات مردم بالاخص چالش‌های معیشتی و اقتصادی در اولویت نخست انتخاب استانداران قرار دارد.
وزیر کشور عنوان کرد: تاکنون همه استانداران به پیشنهاد وزیر کشور و تأیید رییس جمهور محترم و هیأت دولت منصوب شدند.
مومنی از زحمات و تلاش‌های شهید رئیسی، دولت سیزدهم و استاندار سابق اصفهان قدردانی کرد و گفت: از گذشته شاهد تلاش‌های استاندار سابق اصفهان بودم و بدون شک مردم بهترین داور برای قدردانی هستند و تلاش‌های بی‌وقفه مدیران و مسئولان از ذهن مردم پاک نمی شود.
وزیر کشور در خصوص انتصاب دکتر جمالی نژاد استاندار جدید اصفهان، بیان کرد: انتصاب دکتر جمالی نژاد بعنوان استاندار برای من سخت بود زیرا عصای دست خود در وزارت کشور را از دست می‌دادم اما با توجه به اینکه رتبه نخست بین سایر گزینه‌های را به دست آورده و با رویکردهای دولت وفاق ملی نزدیک بودند این موضوع را پذیرفتم.
مومنی خاطرنشان کرد: جمالی نژاد همه مراحل مدیریتی را با پشتوانه دانش، تلاش و تجربه خود طی کردند از این رو برای استان اصفهان آزمون و خطا نکردیم و فردی باتجربه و متخصص را بعنوان استاندار انتخاب کردیم.
وی افزود: استان اصفهان مهد علمای بزرگ، علم، فرهنگ، تمدن و هنر است و همواره یکی از ستون‌های یکپارچه انسجام ملی بوده است.
وزیر کشور عنوان کرد: اما یکی از بزرگترین مشکلات این مردم کم‌آبی است که ناشی از اشتباهات گذشته است از این رو مدیریت صحیح آب در این منطقه را با جدیت دنبال خواهیم کرد.
مومنی افزود: اصفهان برای اصفهان نیست بلکه برای همه ایران است و قول خواهیم داد در دولت چهاردهم پیگیر موضوع آب اصفهان باشیم.

منبع خبر «» است و پایگاه خبری ره آورد اخبار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13926 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره    پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ره آورد اخبار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری ره آورد اخبار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید