پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 12215 |
تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ | ارسال توسط :
60 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی، مذهبی تخت فولاد گردشگری گفت: شبانه در تخت فولاد با محوریت زیارت مشاهیر و علماء و همچنین ایجاد فضای معنوی برای بازدیدکنندگان از رویکردهای رویداد فرهنگی اسراء است.

به گزارش ره آورد اخبار  ابراهیم عمرانی از برگزاری اردوی معنوی «اسراء» با محوریت گردش شبانه در تخت فولاد خبر داد و گفت: گردشگری شبانه در تخت فولاد با محوریت زیارت مشاهیر و علماء و همچنین ایجاد فضای معنوی برای بازدیدکنندگان از رویکردهای رویداد فرهنگی اسراء است که در قالب یک اردوی ۲۰ ساعته ویژه گروه های دانش آموزی و نوجوانان برنامه ریزی شده است.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی، مذهبی تخت فولاد افزود: بازدید از نمایشگاهی با عنوان «چراغ راهنما»، شخصیت شناسی مشاهیر تخت فولاد، گردش سحرگاهی، مناجات، ندبه خوانی، فوتبال گروهی، نجوم و رصد ستاره ها در شب از بخش های مختلف این رویداد است.

وی با بیان اینکه این اردوی فرهنگی و معنوی ویژه گروه های دانش آموزی و مراکز فرهنگی برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: اردوی معنوی «اسراء» پنج شنبه ها در تخت فولاد برگزار می شود.

او خاطرنشان کرد: مدیران فرهنگی و آموزشی و مربیان می توانند جهت ثبت نام و راهنمایی بیشتر درباره این رویداد با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ تماس بگیرند.

منبع خبر «» است و پایگاه خبری ره آورد اخبار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 12215 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره    پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ره آورد اخبار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری ره آورد اخبار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید