پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 13154 |
تاریخ انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۱۴ | ارسال توسط :
45 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از پروژه های عمرانی، اقتصادی اصفهان گفت: همین جا قول می‌دهم پیگیر اجرای پروژه انتقال آب از دریای عمان به اصفهان تا زمان بهره برداری کامل با همه توان خود خواهیم بود.

ره آورد اخبار: وزیر صنعت، معدن و تجارت همزمان با هفته گرامیداشت دولت پس از افتتاح و بازدید از چند واحد تولیدی استان اصفهان و نشست با فعالان صنعتی و اقتصادی با تأکید بر اهمیت طرح انتقال آب از دریای جنوب به استان اصفهان، از پیگیری این طرح در سطح ملی خبر داد و گفت: برای تسریع در روند اجرای این طرح در سطح ملی پیگیری خواهیم کرد.

عباس علی آبادی اظهار داشت: این پروژه بزرگ برای تأمین آب صنعت برنامه ریزی شده است تا برداشت آب صنایع از زاینده رود به صفر برسد، تاکنون ۲۰۰ کیلومتر از مسیر این پروژه لوله‌گذاری شده است، در مبدأ و مقصد مخازن بزرگ در حال احداث است، گفت: تنها ۳۰۰ کیلومتر از لوله گذاری فاز اول خط انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان باقی مانده است.

وی بیان کرد: همین جا قول می‌دهم پیگیر اجرای پروژه انتقال آب از دریای عمان به اصفهان تا زمان بهره برداری کامل با همه توان خود خواهیم بود.

علی‌آبادی در بازدید از  نیروگاه فولاد مبارکه با بیان اینکه  این نیروگاه، ۳ واحد است که ۲ واحد آن توربین گاز کلاس اف MGT-۸۰ است و یک واحد توربین بخار در مقیاس ۳۱۰ مگاوات است و در کل ۹۳۰ مگاوات ظرفیت دارد گفت:  این نیروگاه در نوع خود در کشور یکی از بهترین نیروگاه‌ها با راندمان بالا است، راندمان مجموع این نیروگاه ۵۸.۵ درصد است که امیدواریم این راندمان را تحویل بگیریم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی هم هدفش این است که حداکثر رفاه و توسعه را برای مردم ایجاد کند افزود: فراهم کردن این شرایط از مسیر توسعه ثروت و حل مسئله بصورت خلاق حاصل می‌شود، هرچند تحریم‌ها با هدف ایجاد موانع بر توسعه یافتگی ایران بود ولی موفقیت بزرگ بریکس نشان داد مسیر آینده مسیری باز و توسعه یافته‌ است.

وی با بیان اینکه ایران در بهره‌وری انرژی رتبه اول از آخر را در دنیا به خود اختصاص داده است و این بسیار تاسف برانگیز است و باید به سمت افزایش بهره‌وری برویم و از تلفات انرژی جلوگیری کنیم، خاطر نشان کرد: محصولات خانگی بسیار خوبی تولید شده که به مردم توصیه می‌کنیم از تولید کالاهای داخلی با کیفیت حمایت کرده و به تبلیغ محصولات و کالاهای خارجی اعتماد نکنند.

وی ادامه داد: در این زمینه سرمایه‌گذاری بزرگی صورت گرفته است و ما از این صنایع حمایت می‌کنیم زیرا می‌توانیم پاسخگوی نیاز مخاطب پس از فروش باشیم.

علی‌آبادی تاکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز سعی خواهد کرد در نظارت، تحویل کالا و تطابق با استاندارد تلاش بیشتری داشته باشد تا رضایت مردمی حاصل شود.

پایان پیام/

منبع خبر «» است و پایگاه خبری ره آورد اخبار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13154 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره    پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ره آورد اخبار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری ره آورد اخبار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید