پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 13253 |
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵ | ارسال توسط :
453 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان

اولین رویداد ملی دانش‌آموزی هوش مصنوعی همزمان با پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی به همت اداره کل آموزش و پرورش استان و بنیاد نخبگان استان از هفتم تا یازدهم مهر برگزار می‌شود.

ره آورد اخبار: محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اولین رویداد ملی دانش‌آموزی هوش مصنوعی همزمان با پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی به همت اداره کل آموزش و پرورش استان و بنیاد نخبگان استان از هفتم تا یازدهم مهر برگزار می‌شود.

وی افزود: افتتاحیه مراسم در روز جمعه هفتم مهرماه، در هتل عباسی و با حضور وزیر آموزش و پرورش و مقامات کشوری و استانی برگزار خواهد شد و در حاشیه آن، از پوستر مسابقات بین‌المللی هوش مصنوعی و باشگاه هوش مصنوعی نیز رونمایی می‌شود.

ابراهیمی بیان داشت: در روز شنبه، رویداد دانش‌آموزی هوش مصنوعی و پزشکی را خواهیم داشت و برنامه با رویداد دانش‌آموزی هوش مصنوعی و شهر در قالب شهر هوشمند در روز یکشنبه، رویداد دانش‌آموزی هوش مصنوعی و هوافضا با همکاری سازمان فضایی ایران در روز دوشنبه و رویدادهای دانش‌آموزی هوش مصنوعی و رسانه و هوش مصنوعی و صنعت در روز سه‌شنبه ادامه می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، مرکز تحقیقات معلمان استان و پژوهشسرای دانش‌آموزی اصفهان از مکان‌های برگزاری برنامه هستند که برای رویدادهای مختلف میزبان دانش‌آموزان خواهند بود.

وی با تشریح دلیل انتخاب اصفهان جهت اجرای بخش دانش‌آموزی این رویداد عنوان داشت: با توجه به ظرفیت مطلوب دانش‌آموزان اصفهانی در حوزه هوش مصنوعی و این‌که اصفهان قطب پژوهشسرا در حوزه هوش مصنوعی است و علاوه بر آن، دانش‌آموزان مدارس سمپاد استان دوره‌های مختلفی را در این زمینه گذرانده‌اند و موفق به کسب رتبه‌های زیادی شده‌اند، استان اصفهان به عنوان میزبان این رویداد انتخاب شده است.

پایان پیام/

منبع خبر «» است و پایگاه خبری ره آورد اخبار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13253 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره    پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ره آورد اخبار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری ره آورد اخبار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید