پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 13296 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ | ارسال توسط :
561 بازدید
۰
8
ارسال به دوستان

بیمه سلامت استان اصفهان با بیش از ۴۵۰۰ مرکز درمانی مجوزدار فعال، طرف قرارداد است و هیچ داروخانه و آزمایشگاه مجوزدار و بدون تخلفی در سطح استان وجود ندارد که طرف قرارداد بیمه سلامت نباشد.

ره آرد اخبار: محمدحسین صفاری، مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان در آستانه هفته بیمه سلامت با اعلام خبر خوش و امیدوارکننده برای بیمه شدگان، افزود: سقف پرداخت موسسات طرف قرارداد برای بیمه‌شدگان کارکنان دولت برداشته شده و بیمه‌شدگان محدودیتی در مراجعه و استفاده از خدمات موسسات ندارند.

صفاری با بیان اینکه کلیه آزمایشگاه‌ها و داروخانه های سطح استان اصفهان طرف قرارداد بیمه سلامت می باشند افزود: بیمه سلامت کلیه مطالبات موسسات طرف قرارداد خود را به موقع پرداخت نموده و هیچ بدهی در این زمینه ندارد.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت استان اصفهان با بیش از ۴۵۰۰ مرکز درمانی مجوزدار فعال، طرف قرارداد است، گفت: هیچ داروخانه و آزمایشگاه مجوزدار و بدون تخلفی در سطح استان وجود ندارد که طرف قرارداد بیمه سلامت نباشد.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان افزود: جهت افزایش سطح رفاه و رضایتمندی بیمه شدگان در تلاش هستیم تا کلیه موسسات تصویربرداری استان نیز طرف قرارداد بیمه سلامت قرار گیرند و در حال حاضر فقط ۱۲ موسسه تصویربرداری، هنوز با این بیمه قرارداد ندارند. ما برای انعقاد با این ۱۲ موسسه نیز کاملاً آماده هستیم و در این خصوص نیازمند ورود و همکاری مدیریت استان و دانشگاه علوم پزشکی هستیم تا بیمه شدگان در این موسسات هم از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

 صفاری تصریح کرد: هم اکنون با کامل شدن چتر پوشش بیمه سلامت و پرداخت به روز کلیه مطالبات موسسات طرف قرارداد، بیمه شدگان می توانند با مراجعه به تمام موسسات از خدمات بیمه سلامت بهره مند شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا تعلل در ارائه خدمات می توانند با مراجعه به سامانه شکایت بیمه سلامت به آدرس shekayat.ihio.gov.ir  تخلف مشاهده شده را گزارش نموده تا همکاران ما موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع خبر «» است و پایگاه خبری ره آورد اخبار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13296 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره    پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ره آورد اخبار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری ره آورد اخبار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید