پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 13412 |
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ | ارسال توسط :
1200 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان

آخرین دستاوردهای رشته تغذیه و علوم غذایی و تبادل افکار و نظرات متخصصین در نخستین کنگره انجمن علمی تغذیه ایران در در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارائه می‌شود.

ره آورد اخبار: سید محمد حسین روحانی، رییس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهارداشت: ارائه آخرین دستاوردهای رشته تغذیه و علوم غذایی و تبادل افکار و نظرات متخصصین این رشته و همچنین بیان چالش های پیش رو و تعیین راهکارها از جمله اهداف نخستین کنگره انجمن علمی تغذیه ایران است.

وی با بیان اینکه تغذیه جزو رسته‌های بین رشته است و به همین دلیل در این کنگره به غیر از متخصصان حوزه تغذیه از متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی نیز دعوت شده و در این کنگره حضور دارند افزود: کنگره با مشارکت دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و انجمن علمی تغذیه ایران برگزار می‌شود.

روحانی به محورهای برگزاری کنگره سه روزه تغذیه اشاره کرد و افزود: تغذیه بالینی، تغذیه جامعه، تغذیه ورزشی،  صنایع غذایی، مکمل‌‌های دارویی و غذایی و رژیم درمانی و خدمات آزمایشگاهی از جمله شش محور اصلی کنگره است.

وی با بیان اینکه براساس ۴۲ محور فرعی کارگاه های علمی آموزشی و همچنین پنل های در نظر گرفته شده است که در سه روز برگزاری کنگره برپا می‌شود، افزود: ایجاد بستری برای هم افزایی علمی بین متخصصین رشته تغذیه و رشته های دیگر پزشکی از مهمترین هدف کنگره است که منجر به ارتقاء سلامت شود.

رییس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مهمترین چالش پیش روی را بیمه نبودن خدمات درمانی متخصصان تغذیه دانست و گفت: در راستای کاهش هزینه‌ها و گسترش خدمات تغذیه‌ای به جامعه مردمی  بدنبال بیمه کردن ویزیت متخصصین تغذیه هستیم.

منبع خبر «» است و پایگاه خبری ره آورد اخبار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13412 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره    پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ره آورد اخبار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری ره آورد اخبار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید