دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
کد خبر: 13510 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۰۶ | ارسال توسط :
486 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه جمع‌بندی ما این است که حق با بازنشستگان مخابرات است گفت: برخی مطالبات بازنشستگان مخابرات اصفهان پیگیری و حل شده است.

ره اورد اخبار: محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در گفت‌وگو با ره آورد اخبار درپاسخ به وضعیت رسیدگی به مطالبات بازنشستگان مخابرات اصفهان اظهار داشت: تاکنون دو یا سه جلسه با بازنشستگان مخابرات داشته‌ایم که دو جلسه آن با حضور مدیر کل مخابرات اصفهان بوده است.

وی با بیان اینکه محورهای درخواستی بازنشستگان مخابرات در این جلسات مطرح شده است افزود: کارهای زیادی انجام شده است و اینطور نیست که مطالبات این عزیزان پیگیری نشده است.

جان نثاری با تاکید بر اینکه تاکنون چندین محور از مطالبات بازنشستگان مخابرات انجام شده است گفت: در برخی از موضوعات اختلاف وجود دارد زیرا آن موضوعات بحث‌های حقوقی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اضافه کرد: برخی از مشکلاتی که بازنشستگان مخابرات اصفهان دارند مسائل رابطه‌ای است و این بازنشستگان از نوع رابطه مسئولان مخابرات با بازنشستگان شکایت دارند و احساس می‌کنند باید بیشتر تکریم شوند.

وی متذکر شد: جمع‌بندی ما این است که حق با بازنشستگان مخابرات است و به مسئولان مخابرات نیز توصیه کرده‌ایم که این بازنشستگان که پس از سال‌ها زحمت، تلاش و خدمت اکنون بازنشسته هستند را مورد احترام قرار دهند به خصوص که بسیاری از این بازنشستگان افراد ارزشمند و فرهیخته‌ای هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ابراز داشت: در تلاش هستیم که مشکلات این عزیزان را برطرف کنیم.

وی در خصوص مشکل بیمه تکمیلی بازنشستگان مخابرات اصفهان نیز گفت: با دولت این موضوع را با دولت مکاتبه کرده‌ایم تا در سطح ملی برای این عزیزان تصمیم گیری شود.

جان نثاری با بیان اینکه در سطح استان در بعضی از مسائل بهبودهایی برای مشکلات بازنشستگان مخابرات اصفهان حاصل شده و برخی مطالبات آنها حل شده است  خاطر نشان کرد: مسئولان بازنشستگان مخابرات نیز بر این موضوع اذعان دارند و مباحث رفتاری و تکریمی این قشر پیگیری و نتایجی حاصل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان به طور مشخص از موضوعات حل شده نامی نبرد.

پایان پیام/

منبع خبر «» است و پایگاه خبری ره آورد اخبار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13510 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره    پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ره آورد اخبار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری ره آورد اخبار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید