پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 13513 |
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۴:۳۷ | ارسال توسط :
442 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان

نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان تفرجگاهی معرفتی است که با نشاط و بازی کودکان و نوجوانان را با معارف الهی آشنا می‌کند.

ره آورد اخبار: کمال حیدری، معاون فرهنگی شهردار اصفهان در نمایشگاه قرآن و عترت با بیان اینکه ۵۹۰ غرفه در نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان پا برجا هستند، اظهار کرد: امیدوار هستم این نمایشگاه بهانه‌ای باشند که بیشتر هم دیگر را پیدا کنیم و بتوانیم بحث قرآن را در این شهر ولایی و قرآنی اصفهان بیش از پیش عملی کنیم.

وی ادامه داد: افتخار همیشگی اصفهان بر قدمتی است که بزرگان ما برجای گذاشتند و آثار آن را می‌توانیم در ۲۳ هزار شهید، حوزه‌های اجتماعی مختلف، جهاد و سایر مواردی از این دست شاهد باشیم؛ در همین راستا می‌توان گفت این اتفاق خروجی آموزه‌های قرآنی است که در عمل مردم استان اصفهان می‌بینیم.

وی تصریح کرد: هرشب در کنار غرفه‌ها، برنامه و رویدادهایی با محوریت بانوان، کودکان غزه و گروه‌های هدف خواهیم داشت، در ادامه بعد از آن ویژه برنامه‌هایی با حضور هنرمندان و افراد حوزه قرآنی برگزار و همچنین برنامه‌هایی برای نوجوانان از صبح با حضور مجموعه های قرآنی و آموزش پرورش اجرا خواهیم شد.

وی افزود: شعار شهرداری اصفهان «اصفهان من شهر زندگی» است در همین راستا شهر زندگی با قرآن زیبا است و باید اصل دستورات قرآن را در زندگی به کار برد و قرآنی زندگی کرد تا مسیر را پیدا کنیم.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان با بیان اینکه ما به دنبال تمدن‌سازی هستیم، اظهار کرد: ما برای ارزش‌های خود انقلاب کردیم که این ارزش‌ها در قرآن متجلی است؛ در همین راستا امیدوار هستیم بتوانیم قرآن را دریابیم و بیش از پیش برای آموزه های قرآنی قدم برداریم و راه را برای آینده فراهم سازیم.

حیدری ادامه داد: تمرکز در این دوره از نمایشگاه قرآن و عترت بر روی نوجوانان، جوانان و بانوان بود از این رو امیدوار هستیم خوب جلو برویم تا این مسیر شروعی برای ادامه برنامه‌های قرآنی در شهر و استان باشد.

وی تصریح کرد: نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان را در نمایشگاه پل شهرستان برگزار کردیم تا شهروندان به راحتی بتوانند برای بازدید بیایند و غرفه‌ها بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برنامه‌‌های قرآنی و رویدادهایی را در گلستان شهدا، سطح شهر و چهارباغ برگزار خواهیم کرد و امیدوار هستیم بتوانیم با این رویکرد هم‌افزایی را رقم بزنیم تا وقفه‌ای بین فعالیت‌ها اتفاق نیفتد.

پایان پیام/

منبع خبر «» است و پایگاه خبری ره آورد اخبار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13513 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره    پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ره آورد اخبار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری ره آورد اخبار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید