چهارشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-23
کد خبر: 13955 |
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۳:۰۳ | ارسال توسط :
9 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان

استاندار اصفهان گفت: برگزاری فاخر کنگره شهدای استان از این رو برای ما حائز اهمیت است که در این آیین فرصت معرفی سیره شهدا برای نسل جوان فراهم می‌شود.

ره آورد اخبار: مهدی جمالی نژاد، استاندار اصفهان در نشست برنامه‌ریزی کنگره ملی بزرگداشت ۲۴ هزار شهید استان، ضمن اشاره به رشادت‌های مردم اصفهان در دفاع از مرزهای ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب، اظهار کرد: استان اصفهان از لحاظ تعداد شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در کشور رتبه نخست را دارد.
وی ادامه داد: مردم شریف استان در دفاع مقدس و پس از آن در ادوار مختلف از جمله دفاع از حرم و محور مقاومت همواره پیشگام و پیشرو بودند و جانفشانی‌های مثال زدنی از خود به یادگار گذاشتند.
استاندار اصفهان عنوان کرد: برگزاری فاخر کنگره شهدای استان از این رو برای ما حائز اهمیت است که در این آیین فرصت معرفی سیره شهدا برای نسل جوان فراهم می‌شود.
جمالی نژاد ادامه داد: در این راستا تهیه برنامه‌های بسیار فاخری برنامه‌ریزی شده است که از جمله آن می‌توانیم به تهیه فیلم سینمایی، برنامه‌های مستند و … نیز اشاره کنیم.
وی خاطرنشان کرد: با همبستگی و هم افزایی که در نشست میان مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی استان وجود داشت، یقین داریم کنگره ملی شهدای استان بسیار فاخر و ماندگار برگزار خواهد شد.

منبع خبر «» است و پایگاه خبری ره آورد اخبار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13955 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره    پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ره آورد اخبار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری ره آورد اخبار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید