یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
کد خبر: 13519 |
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۴:۴۵ | ارسال توسط :
1438 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان

مدیر کانون بازنشستگان مخابرات اصفهان در پاسخ به مصاحبه اخیر معاون سیاسی و امنیتی استانداری  با ره آورد اخبار درخصوص وضعیت رسیدگی به مطالبات بازنشستگان مخابرات اصفهان جوابیه‌ای صادر کرد.

ره آورد اخبار: چندی پیش و قبل از برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در  گفت‌وگو  با ره آورد اخبار در پاسخ به وضعیت رسیدگی به مطالبات بازنشستگان مخابرات اصفهان با بیان اینکه جمع‌بندی ما این است که حق با بازنشستگان مخابرات است گفته بود برخی مطالبات بازنشستگان مخابرات اصفهان پیگیری و حل شده است.

در پی انتشار این مصاحبه جوابیه ذیل در پاسخ به مصاحبه معاون محترم سیاسی وامنیتی استانداری به ره آورد اخبار رسیده است که طبق قانون مطبوعات این جوابیه منتشر می‌شود.

سید مصطفی خشوعی، مدیر کانون بازنشستگان مخابرات اصفهان در پاسخ به مصاحبه معاون محترم سیاسی وامنیتی استانداری در خصوص ” تاکنون چندین محوراز مطالبات بازنشستگان مخابرات اصفهان انجام شده است” مطلب زیر را نوشته است:

جناب آقای جان نثاری با تشکر از همراهی تان با بازنشستگان مخابرات استان اصفهان در مصاحبه اخیرتان، نکاتی را جهت روشن شدن اذهان در مورد گزارش مسئولین مخابرات از پرداخت بخش کوچکی از طلب قانونی و بحق بازنشستگان یادآور می شود.

* اولا: بازنشستگان استان اصفهان از سه سال گذشته هزینه های سنگین بیمه تکمیلی تاکنون بین ۸۰ الی ۹۰ میلیارد تومان طلب دارند که تاکنون پرداخت نشده است.
* ثانیا شرکت مخابرات طبق ائین نامه ۸۹/۲۴ که به تصویب هیئت مدیره وقت رسیده و جهت اجرا ابلاغ شده چندین سال اجرا نشده تا در سال ۹۷ پس از پیگیری‌های زیاد طی صورتجلسه‌ای با امضای سهامداران عمده و هئیت مدیره شرکت مخابرات ایران و نمایندگان بازنشستگان و تایید وزیر ارتباطات وقت قرار شد طبق ائین نامه مطالبات پرداخت شود که متاسفانه از دیماه سال ۱۴۰۰ دومرتبه پرداخت قطع شد، با پیگیری و تجمعات سراسری بصورت نامنظم و قطره چکانی پرداخت‌هایی صورت گرفته نه طبق آیین نامه مصوب .
* طلب بازنشستگان استان اصفهان از سال ۱۴۰۱ حداقل ۲۹ میلیارد تومان است و برای سال ۱۴۰۲ حدود ۵۶ میلیارد تومان که میانگین طلب هر بازنشسته از مخابرات ۳۳ میلیون می شود که در شرایط سخت اقتصادی و پایان سال بخشی از مشکلات آنها را حل خواهد کرد.

در ضمن خوار بار پرداختی اخیر بر مبنای حد اقل حقوق ۱۴۰۰ داده اند ولی کسورات از جمله بیمه تکمیلی، بیمه عمر و….. را بر مبنای ۱۴۰۲ کسر نموده‌اند در نتیجه دریافتی بسیاری از همکاران در ماه مبلغ ناچیزی شده است.
لازم به ذکر است که هزینه های ازدواج فرزندان و حق تحصیل آنها و حق تدفین که در ائین نامه پیش بینی شده چند سالی است پرداخت نشده که رقم قابل ملاحظه‌ای می باشد.

منبع خبر «» است و پایگاه خبری ره آورد اخبار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13519 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره    پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ره آورد اخبار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری ره آورد اخبار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید